Re: [Admpub] Re: Manca d'oferta d'equips amb programari lliure pre-instal·lat

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
dim jul 21 10:07:32 CEST 2009

En/na Eduard Pagès Casas ha escrit:
> Penseu que una denuncia com la que plantejo podria prosperar?

S'ha de provar tantes vegades com la paciència aguanti :-)

Si l'estament on es tramet el greuge ho admet a tràmit, ja és un primer
èxit. Admetre el tramitar una queixa no garanteix en absolut cap solució
però, si l'organisme és seriós, farà que es VISUALITZI tant a les
empreses o administracions directament implicades, així com també per a
molta altra gent, si l'estament en qüestió fa públic el seu resum anual
dels greuges tramitats.

> Tinc molt clar que seria necessària una acció conjunta i que cal una
> "plataforma" per a presentar la denuncia. Aquesta plataforma podria ser
> http://fsfe.org/ o una creada expressament. Reconec que no sé gaire per
> on caldria començar i per això demano la vostre opinió i que digueu com
> poder organitzar-nos aquells que hi vulgueu participar.

Tinc una certa experiència amb el Síndic de Greuges, en relació als
darrers convenis signats per M$ i les nostres administracions...
http://www.femfum.com/infodocs/sindicDgreuges/queixaSindicDgreuges.html
...i et puc garantir que, com diu l'eslògan de 'can Ribó', el Síndic
escolta a tothom ... http://www.sindic.cat/ca/page.asp?id=29

Primer cal que consultis la viabilitat d'aquesta queixa (en quan a ser
admesa a tràmit o no), directament a l'estament on ho vulguis presentar.
Un cop tinguis l'OK, doncs endavant!

...i jo també signaré ;-)

--
MaRC anToni Malagarriga i Picas