[Admpub] Sobre la campanya"navega en catala"

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll abr 27 17:32:31 CEST 2009

Ja hi està inclòs, aviat la gent de la Fundació .CAT també hi afegirà
un screencast.

Salutacions,

El 27 / abril / 2009 10:37, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat