[Admpub] Sobre la campanya"navega en catala"

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll abr 27 10:37:42 CEST 2009

Hola Joan,

Ja estem parlant-ne, de moment simplement serà una opció que digui
Linux+Firefox 3.0

En un futur, com us vaig comentar, seria quelcom més elaborat.

Moltes gràcies i no dubteu a fer comentaris.

El 27 / abril / 2009 10:10, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat