[Admpub] Sobre la campanya"navega en catala"

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dll abr 27 17:36:09 CEST 2009

Òstres,

Ara sí, només calia això. Si voleu fer una documentació més elaborada ja
és una altra història.

Moltes gràcies.

Joan de Gracia

P.S: Suposo que han estat les presses però falta posar-hi les dues
icones (de GNU/Linux i Firefox) i quedarà rodó. Per cert, poseu-hi
GNU/Linux que després en RMS s'enfada :-)

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: