Re: [Admpub] Sobre la campanya navega en català i sistemes operatius Lliures

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
div abr 24 10:55:54 CEST 2009

Sí, sense cap mena de dubte. Cal optar per la solució més general
sempre que sigui possible.
Per altra banda, de fet, actualment per exemple, es fa referència al
Firefox al Windows i al Mac, però al Linux l'únic canvi és de
terminologia: Com a Windows, però canviant Opcions per Preferències.
També hi ha gent que s'ha queixat que no hi sortia el Vista, tot i
que, de fet, les instruccions serien pràcticament (sinó simplement)
equivalents a les del Windows XP.
Són coses que cal repensar-les potser una mica.

Moltes gràcies,

El 24 / abril / 2009 10:19, Sebastia Vila <sebas a lsi.upc.edu> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat