[Admpub] Sobre la campanya navega en català i sistemes operatius Lliures

Sergi Tur Badenas sergi.tur a upc.edu
diu abr 26 17:53:17 CEST 2009

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Hola Sergi,
>
> per a aquesta campanya he tingut l'oportunitat, juntament amb altres
> companys de Softcatalà, de poder treballar amb la gent de la Fundació
> .CAT per a portar-la endavant. Només comentar-vos que, en un primer
> estadi, simplement s'ha tingut en compte les combinacions més
> habituals, especialment aquelles que lamentablement no tenen
> normalment configurada l'acceptació de pàgines en català (que per sort
> no és quelcom comú als sistemes GNU/Linux dels catalanoparlants :) ).

> En una segona etapa, quan es corregeixin algunes qüestions actuals,
> [...]

Me n'alegro que només sigui una qüestió temporal! Ànims felicitats un
altre cop per la feina feta! De fet, en la mesura del possible, estic
fent difusió de la campanya.

Entenc el raonament que heu fet servir però no el comparteixo.
Evidentment, altres persones poden tenir una opinió diferent a la meua
però crec que és una pena que siguem els últims.

La gent és molt dolenta i algú ja m'ha fet algun comentari tipus: Veus
com Linux no és important, no surt ni a les campanyes d'ús del Català a
Internet...

A més, potser som més usuaris de Linux que de MAC no? O si fa no fa?

Salutacions,

--
Sergi Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki