[Admpub] Sobre la campanya navega en català i sistemes operatius Lliures

Sebastia Vila sebas a lsi.upc.edu
div abr 24 10:19:19 CEST 2009

Hola Toni,

només una suggerència tonta per minvar el cost... en el cas de
GNU/Linux, potser és més senzill pensar els screencasts en termes
d'escriptoris habituals (GNOME o KDE) i el navegador d'una manera
"neutral" .. després, en la info de la campanya, es poden usar per a
qualsevol versió de distribució (Debian, Ubuntu, etc..).

sebas

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: