Re: [Admpub] Sobre la campanya navega en català i sistemes operatius Lliures

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
div abr 24 10:03:32 CEST 2009

Hola Sergi,

per a aquesta campanya he tingut l'oportunitat, juntament amb altres
companys de Softcatalà, de poder treballar amb la gent de la Fundació
.CAT per a portar-la endavant. Només comentar-vos que, en un primer
estadi, simplement s'ha tingut en compte les combinacions més
habituals, especialment aquelles que lamentablement no tenen
normalment configurada l'acceptació de pàgines en català (que per sort
no és quelcom comú als sistemes GNU/Linux dels catalanoparlants :) ).
En una segona etapa, quan es corregeixin algunes qüestions actuals,
s'hi afegiran més descripcions, altres vídeos i més característiques.
Entre aquestes, s'està contemplant un screencast per a Ubuntu.
Tanmateix, no dubteu a fer tota mena de suggeriments d'inclusió.

Salutacions,

El 24 / abril / 2009 07:33, Sergi Tur Badenas <sergi.tur a upc.edu> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat