Re: [Admpub] ODF Suecia aprueba el standard ODF para sus documentos ofimáticos

Javier Cuchí Burgos cuchibeltran a internautas.org
dij oct 9 23:37:45 CEST 2008

Dr. Joan de Gracia escribió:

> Jo demanaria que des de la STSI es tingués en compte que NO podem dependre d'una multinacional a la qual li hem pagat les traduccions al català. Jo invertiria els cabals públics en projectes open source i potenciar la indústria del nostre país.

No et cansis massa.

De fet, el mes de juny van anunciar «a bombo y platillo» el seu full de
ruta del programari lliure. I saps que va ser? Una descripció èpica
d'una sèrie d'actuacions en matèria de compatibilitat. Llàstima que es
van oblidar de dir que, amb la LAECSP a la ma NO PODEN FER ALTRA COSA,
però ho van fer passar com una iniciativa política de primer ordre.

Això sí: van avisar MOLT REITERADAMENT que es continuaria tractant amb
empreses que NO produeixen software lliure. No fos cas que la Rosa
d'Espanya (ara d'Europa) s'empipés.

Salutacions cordials.

--
Javier Cuchí Burgos