Re: [Admpub] ODF Suecia aprueba el standard ODF para sus documentos ofimáticos

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dij oct 9 23:25:42 CEST 2008

Hola Quim,

Sí, de fet ha sigut escandalós com els interessos d'una empresa americana han pogut contra el que hauria de ser el sentit comú.

El que més em preocupa és a casa nostra. De fet si ja tenim un estàndard ISO (ODF) no ens cal un altre estàndard que ni tan sols és INTEROPERABLE. En alguna ocasió ja vaig dir que M$ era com un número primer :-) només és compatible amb ell mateix (i segons la versió).

Jo demanaria que des de la STSI es tingués en compte que NO podem dependre d'una multinacional a la qual li hem pagat les traduccions al català. Jo invertiria els cabals públics en projectes open source i potenciar la indústria del nostre país.

De moment cal esperar que hi hagi noves eleccions perquè al ciutadà de peu, el que vota, sigui escoltat.

Joan de Gracia

**********************************
*                                *
* Per un programari              *