Re: [Admpub] ODF Suecia aprueba el standard ODF para sus documentos ofimáticos

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dij oct 9 23:43:21 CEST 2008

Hola Javier,

Segurament el nostre millor aliat és el fet que no hi ha ni un duro a l'administració per la qual cosa poca despesa podran fer.

Bé, paciència, que de moment el projecte Linkat tira cap endavant amb força.

:-)

**********************************
*                                *
* Per un programari              *