[Admpub] Ordinador linkat 2.0

Sebastia Vila sebas a lsi.upc.edu
dij gen 17 09:44:03 CET 2008

Hola,

Em sembla que hauriem de començar a indagar els aspectes legals
d'aquesta pràctica.
No sembla raonable des d'un punt de vista legal que et puguin fer
comprar un computador i
un sistema en un pack sense que puguis renunciar-hi. Cap pista en aquest
sentit? Qui ens
podria informar? La oficina de consumidors?

sbs

carles.bruguera wrote:
> [...]
> vaig repassar la llicencia del meu, i en resumides comptes, el que
> deia es que el S.O. i el portatil venien en pack, que si no estava
> d'acord amb la llicència del vista, que havia de tornar portatil
> +vista (de fet ni tant sols et donen el cd/dvd, simplement una
> enganxina sota el portatil amb l'holograma de M$).
>
> Clar, si la gent es basava en la llicència com a "recurs legal" perquè
> li tornessin els calés, amb aquests mètodes que gasten ara, poc a fer
> hi ha no? M'agradaria si algú s'hi ha fixat amb alguna llicència aixi

>>> lin.cat: Serveis professionals en linkat