[Admpub] Ordinador linkat 2.0

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
dic gen 16 20:02:14 CET 2008

En/na Joan Codina ha escrit:
> Ara falta trobar un portàtil sense windows vista. No necessito
> compar-ne cap, però sempre que entro a una botiga d'informàtica,
> pregunto si en tenen algun sense windows intal.lat, i em diuen que no,
> que no en tenen cap, però que el puc esborrar... si però ja l'he pagat
> (seran sapastres!!!)
> Penso que el que fa falta es tenir un lloc on expliqui, no només per
> la linkat
> - On trobar ordinandors ( i més concretament portàtils) sense windows
> intal.lat
> -Que cal fer perquè et retornin els diners??
Respecte a aquest punt, quan em vaig comprar el emu portatil nou ara fa
uns mesos (un sony  vaio), vaig indagar una miqueta, mails i trucades
amb sony i sa mare, amb l'intenció (fallida) de comprar-lo sense el Vista,

Un cop el vaig haver comprat (am el Vista...) vai mirar a veure com ho
havia de fer per que em tornessin els calés.Tot llegint un recull de
experiencies de gent que li havien tornat els calers del windows, o be
que ho havien intentat, en que explicaven els passos que havien seguit,
tenien per denominador comú, que es basaven en que la llicència del
windows especificava que si no estaves d'acord amb els termes de la
llicència, HAVIES de tornar el producte. Aquests casos, tots venien
portatil + CD windows + windows preinstalat. Doncs bé, vaig repassar la
llicencia del meu, i en resumides comptes, el que deia es que el S.O. i
el portatil venien en pack, que si no estava d'acord amb la llicència
del vista, que havia de tornar portatil +vista (de fet ni tant sols et
donen el cd/dvd, simplement una enganxina sota el portatil amb
l'holograma de M$).

Clar, si la gent es basava en la llicència com a "recurs legal" perquè
li tornessin els calés, amb aquests mètodes que gasten ara, poc a fer hi
ha no? M'agradaria si algú s'hi ha fixat amb alguna llicència aixi com
explico, o és un cas inusual.