[Admpub] Ordinador linkat 2.0

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dij gen 17 10:06:32 CET 2008

Hola,

Jo penso que aquí hi ha dos linies a treballar:

a) La legal, pero aquesta sempre depen de qui te millors i mes cars advocats.

b) La segona: Pressió (campanya) dels usuaris als fabricants,
aprofitant que ja hi ha fabricants (competencia) que preinstala linux
(no se on ho he llegit). Campanya tipus: "Informacion al consumidor":
aneu tots a la marca X" que ens dona linuc preinstalat, la llicencia
de Sony/Toshiba/altres marques tenen AQUESTA CALUSULA ABUSIVA: bbla
bla bla"

EL salt del XP al Vista es un moment o finestra temporal clau en que
pot triunfar aquesta mena de campanyes ja que molta gent que s'entera
una mica de informatica està fins els nassos del vista.... Es el
moment de crear incertesa sobre el futur del Vista

Les llicencies no se les mira ningú, pero una bonica pagina web amb
extractes dels paragrafs que t'obliguen a empassar-te i pagar el Vista
ben difosa si que s'ho miraria molta gent...

Josep

El 17/01/08, Sebastia Vila <sebas a lsi.upc.edu> ha escrit: