[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

Quiron juli.quiron a gmail.com
div gen 11 01:14:54 CET 2008

Hola a tots!

jo també m'hi apunto! estaria bé concretar un dia i un lloc per cadar, com
el toni jo estic força restringit a Barcelona i Vallès.

Voldria afegir que des de kernelpanic[1] també s'està treballant en aquesta
linia[2]

[1]: http://kernelpanic.hacklabs.org/index.php/KernelPanic/Inici
[2]:
http://kernelpanic.hacklabs.org/index.php/Pol%edtiquesTecnol%f2giquesAdministraci%f3P%fablica/Inici

2008/1/8, David Jacovkis <david a freeknowledge.eu>:

> Hola a tots,
>
> actualment estic afincat a la comarca de Noord-Holland, o sigui que
> probablement
> no em podré apuntar a la cerveseta. De totes maneres tinc moltes ganes
> d'ajudar
> a moure les coses a casa nostra, encara que sigui a distància.
>
> Aprofito per aconsellar-vos fer una ullada al pla d'acció [1] del
> ministeri
> d'economia holandès, que el parlament va aprovar [2] contra totes les
> expectatives el passat 12 de desembre. Pot donar pistes del tipus de coses
> [...]

Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri

"640K ought to be enough for anybody." -- Bill Gates, 1981, rebutjant la
proposta de d'ampliar la memòria dels ordinadors.

        .---.
       |o_o |
       |:_/  |
      //    \ \
     /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
     \___)=(__/               Linux user number 369329