[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

David Jacovkis david a freeknowledge.eu
dim gen 8 18:02:43 CET 2008

Toni Hermoso Pulido wrote:
> En aquesta llista hi ha de ben segur gent d'altres comarques, que ben
> sovint no tenen la disponibilitat que voldrien per a anar fins on es
> podrien plantejar algunes reunions.

Hola a tots,

actualment estic afincat a la comarca de Noord-Holland, o sigui que probablement
no em podré apuntar a la cerveseta. De totes maneres tinc moltes ganes d'ajudar
a moure les coses a casa nostra, encara que sigui a distància.

Aprofito per aconsellar-vos fer una ullada al pla d'acció [1] del ministeri
d'economia holandès, que el parlament va aprovar [2] contra totes les
expectatives el passat 12 de desembre. Pot donar pistes del tipus de coses que
els agrada sentir als polítics...

Salut,
^dj

--