[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim gen 15 13:20:02 CET 2008

L'altra dia amb els companys de Kernel Panic vam mirar de fer algunes
propostes que s'estan recollint al wiki de lliure.eu, obertes perquè
tothom hi participi i a veure si entre tots anem concretant i
discutint col·laborativament.
També hi ha nova gent, na Mònica i en Xabi, en la gestió del lloc web,
i per tant jo mateix estic més descansat ;)
A kernel faran una reunió per a continuar parlant-ne el 26 de gener.
Malauradament jo no podré ser-hi, però aquells que pugueu, us animo a
passar-vos-hi.
A mesura que anem fent feina, podem plantejar altres llocs de trobada
(la gent d'aquesta àrea), pel que veig a la llista, p.ex a Rubí o a
Sant Cugat.

Salut!

El 11/01/08, Quiron <juli.quiron a gmail.com> ha escrit: