[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dim gen 8 16:18:14 CET 2008

Hola,

Jo també m'hi apunto. A veure si veient-vos les cares em decideixo a
postejar i contribuir més a aquesta llista. Jo estic disposat a pencar
el que pugui, tot i que estic en massa "fregaos"...

Fins ara sols he estat lector d'aquesta llista (potser he fet 1 o 2
posts) i de la de Orglliure, però donat que estic a l'Observatori per
la Cibersocietat, m'he mogut per administracions varies (laboralment)
i sòc membre de l'àmbit sectorial "Societat de la Informació i
Coneixement" de IC-V, doncs penso que puc tirar cables en el tema de
networking...

Josep Vives Jounou
Cibersocietat.net
Ajuntament de Rubí.