[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim gen 8 15:27:41 CET 2008

El 08/01/08, Pau Arumí <parumi a iua.upf.edu> ha escrit:

> Estic d'acord amb el que planteges.
> En quant a les ganes i els pencaires, encara que pocs, penso que hi són,
> i aniran sortint a mesura que es plantegin actuacions concretes.

En aquesta llista hi ha gent molt pencaire, tot i que sovint molts
estan ocupats amb altres compromisos -sovint relacionats també amb el
programari lliure-. La qüestió és poder comptar amb gent que assumeixi
les tasques que es plantegin i també que puguin passar a mans d'altres
i compartir la feina si no disposessin del mateix temps que en un
moment anterior. Per això cal una bona xarxa... (i segurament alguna
que altra birra abans)

> Què tal si fem una quedada informal prenent una cervesa a algun bar
> agradable? Segurament les idees fluiran més fàcilment que per correu :)

Jo m'hi apunto :) Però segurament el meu àmbit de trobada es troba
restringit al Barcelonès, Vallès i comarques colindants.
En aquesta llista hi ha de ben segur gent d'altres comarques, que ben
sovint no tenen la disponibilitat que voldrien per a anar fins on es
podrien plantejar algunes reunions.
Si hi ha prou gent prop allà on viuen, també estaria bé que
plantegessin reunions ells mateixos, i encara que també informals, on
es debatessin alguns punts a partir dels quals podríem començar a
pensar i compartir cap on anar.

Salut!

--
Toni Hermoso Pulido