[Admpub] Correu a l'ICS

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dll abr 21 00:10:29 CEST 2008

>  Vull agrair-te la teva queixa publica i animar a tothom a donar a coneixer aquestes situacions que no corresponen ni a la neutralitat ni a la interoperabilitat, paraules que estan molt de moda entre els responsables del ctti i de la stsi.
>
>  Finalment, dir-te que el correu corporatiu depen del ctti per la qual cosa ells son els responsables.
>
>  Per cert, ens animem a muntar un blog de protesta per actituds com aquesta?
>
>  Gracies per tot,

Gracies per la denuncia Dimas.

Lo del blog denunciant casos concrets es molt mes eficient que 50
manifestos, al meu modest entendre, si en sabem fer difussió. A alguna
altra llista de les que estic han recullit, a nivell d'àmbit espanyol,
les licitacions de programari il·legals, o de dubtosa legalitat per no
respectar el que diu la llei ja avui dia: afavorir els estandars i la
interoperabilitat. Basicament són compres per milers d'euros
adjudicades a llicències de Microsoft i alguna de SAP.

Josep Vives
Observatori per la Cibersocietat.