Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Jordi Massaguer jordimassaguerpla a yahoo.es
div nov 2 12:55:03 CET 2007

hi estic d'acord amb lo del procés de proves obert.

jordi massaguer i pla
http://jordimassaguerpla.blogspot.com/

----- Mensaje original ----
De: Jordi Mas <jmas a softcatala.org>
Para: Campanya per l'ús del programari lliure en l'administració pública <admpub a llistes.softcatala.org>
Enviado: viernes, 2 de noviembre, 2007 11:43:48
Asunto: Re: Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Hola,

> Com a tècnic del projecte em preocupa que la gent vegi Linkat com a
> una distribució de més, que tothom té dret a criticar però molt
 poques
> persones s'impliquen per tal que Linkat arribi a ser la distribució
> GNU/Linux de Catalunya.

El país funciona així, no hi ha més.

Jo personalment tinc molta il·lusió en la versió 2.0. Espero
 realment
que sigui un èxit i que llueixi tota la feina que esteu fent. En
 aquest
sentit, crec que un procés de proves obert podria ser molt profitós
 pel
projecte. Com en la versió 1.0, podeu comptar amb la nostra
 participació.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/