Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div nov 2 16:32:13 CET 2007

Hola Joan,

Bé de moment l'únic actor que pot decidir sobre la Linkat és el mateix Departament d'Educació. En aquest sentit ja estem pensant en el proper concurs públic per la qual cosa la continuïtat del projecte està garantida independentment de l'empresa que desenvolupi Linkat.

Espero hdonat llum sobre aquest aspecte Joan i disculpa pel to del missatge, en cap cas m'he pres la teva intervenció com una crítica sense ganes de fer feina, tot al contrari i més coneixent-te :-)

Apa i merci per obri aquest debat.

Joan de Gracia

*                                *
* Per un programari              *