Re: [Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprarllicències a microsoft

Sebastia Vila sebas a lsi.upc.edu
div maig 25 10:59:43 CEST 2007

Arrel del tema de les llicències jo em pregunto si, quan una
administració actua d'aquesta manera
no deu estar infringint la llei. Una administració pot fer una despesa
de diners arbitraria tot i saber
que hi ha altres possibilitats? No sé per què tinc la impressió de que
hauriem de començar a comptar
amb l'acció per la via legal. Pot una administració signar un conveni
amb M$ (com el de l'Ajuntament de Manresa) i no fer-lo públic quan un
ciutadà (com el Marc Antoni ha explicat en aquesta llista) ho demana
formalment? Ens escolta algun expert en temes legals? què hi diu?

sbs