Re: [Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprarllicències a microsoft

David Poblador david a nirvanis.org
div maig 25 11:15:01 CEST 2007

On 5/25/07, Sebastia Vila <sebas a lsi.upc.edu> wrote:

> Arrel del tema de les llicències jo em pregunto si, quan una
> administració actua d'aquesta manera
> no deu estar infringint la llei. Una administració pot fer una despesa
> de diners arbitraria tot i saber
> que hi ha altres possibilitats? No sé per què tinc la impressió de que
> hauriem de començar a comptar
> amb l'acció per la via legal. Pot una administració signar un conveni
> amb M$ (com el de l'Ajuntament de Manresa) i no fer-lo públic quan un
> ciutadà (com el Marc Antoni ha explicat en aquesta llista) ho demana
> [...]

La única via per aconseguir quelcom legalment parlant és demostrar que s'han
malversat els nostres diners. Això, obvietats a banda, emprant arguments
basats en la por i en càlculs subjectius és fàcil de tombar. La única via
més o menys factible de tractar aquest tema és intentar que la opinió
pública no dóni crèdit als arguments de l'Ajuntament basantse en coses com
el què ha comentat en Paco "fa un temps el motiu per no canviar era un, i
ara que ja no serveix n'és un altre".

--
David Poblador