[Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprarllicències a microsoft

Alfons Nonell i Canals alfons a elmeuportal.net
div maig 25 10:09:47 CEST 2007

I, a banda,  fa poc s'ha anunciat amb panderetes que M$ ha alliberat el
Windows Vista en català, han organitzat una marató de descàrregues, fa
uns mesos es va obrir una sots-delegació a Catalunya,... crec que coses
d'aquestes ens expliquen per què M$ ha fet tot això quan MAI l'hi ha
interessat gent el català.