[Admpub] Fwd: [***] Localret: Presentació de VISTA i Office 2007 de Microsoft en Català

pjimenezo a bcn.cat pjimenezo a bcn.cat
dim maig 15 12:27:22 CEST 2007

Clarament l'estratègia que portem aquests anys d'enviar cartes als polítics
i als responsables de les nostres administracions ens està donant uns
magnífics resultats... i això que estem en plena campanya electoral
municipal. Qualsevol observador diria que més aviat el que dóna vots és fer
la rosca a Microsoft.

Paco Jiménez Orantes
Institut Municipal d'Informàtica

Jordi Mas va escriure el 15/05/2007 09:12:55: