[Admpub] OT: RMS en Barcelona

info absTRACTa info.abstracta a gmail.com
dij maig 10 07:54:05 CEST 2007

Hola a tothom,

A canalar <http://www.canal-ar.com.ar/noticias/noticiamuestra.asp?Id=4364>fan
eco de la participació de stallman al libremeeting 2007 de madrid.

Crec que pot estar molt interesant el que proposa marcelo.

Salutacions.