[Admpub] Re: OT: Xerrada: Programari lliure a l'Estat de Veneçuela

Carles Pina i Estany carles a pina.cat
dim jun 5 23:59:30 CEST 2007

Hola,

On Jun/05/2007, Marcelo D'Elia Branco wrote:

> Estoy relembrando esta actividad de mañana a las 19:00.

mañana? 6 de junio?

Yo iré aquí, empieza a las 19h:
http://tertuliadigital.com/prensa/default.asp

Hablas de esto o lo de venezuela que seria el jueves 7 de Junio?

Para el resto de la gente: charla de Jordi Bosch mañana miercoles a las
19h. Encara que no estigueu apuntats segurament hi cabeu :-) (o us podeu
apuntar demà mateix). Al programa del dia hi ha "programari lliure"

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona