[Admpub] Re: OT: Xerrada: Programari lliure a l'Estat de Veneçuela

Marcelo D'Elia Branco marcelo a softwarelivre.org
dim jun 5 21:18:21 CEST 2007

Em Qua, 2007-05-23 às 11:19 +0200, Marcelo D'Elia Branco escreveu:
> Favor ajudar en la difusió
> gràcies
>
> Font:
> http://www.lafarga.cat/node/1728
> http://www.gencat.net/societatdelainformacio/noticies/noticia11.htm
>
> Xerrada: La migració a programari lliure a l'Estat de Veneçuela,
> experiències i perspectives
>
> * Dijous 6 de Juny, 19h.
> * l'Auditori de l'Estació de França en la Universitat Pompeu Fabra,
> Passeig de Circumval·lació, 8, Barcelona
> [...]

Estoy relembrando esta actividad de mañana a las 19:00.

A partir de las 17:00 yo estaré en este mismo local, combinando
(fecha/hora/local/carácter), con algunos amigos de la comunidad PL, de
una actividad donde debatiremos el trabajo que estamos haciendo en la
STSI de la GenCat.

 vosotros todos estan invitados a juntarse a las 17:00.

 hasta mañana

--
Marcelo D'Elia Branco

Generalitat de Catalunya
Estratègia de Programari Lliure
Direcció General de Societat de la Informació

STSI - Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació
http://www.gencat.cat/governacio-ap/stsi
Departament de Governació

Passeig de Gràcia, 11 Esc B 6è 1a
08007 Barcelona