[Admpub] Ajuda en la redacció de "cartes a ..."

lolo lolo a moviments.net
dis jun 2 22:50:29 CEST 2007

(endavant i sort en la recerca david jackobis),

gracies xavi, aquestes les pujare jo per tu per estalviarte 'aquesta' feina.

M'agradaria també recomanar que el que crei una pagina amb "Carta a xyz"
que es suscriga a la pàgina de discussió de la mateixa i que canvii en les
seves preferencies d'usuari el: "que m'arribin notificacions per correu
dels canvis fets a les pagines que estic suscrit" aixis es podran ficar
sugerencies sobre les cartes per enviar o en les posibles respostes a les
respostes rebudes i la pagina de "carta a x.." es queda com a mostrari del
enviat/rebut només.
EX:
Voldria enviar a l'Orestes una sugenrencia de resposta a la resposta
rebuda sense tindre que enviar-ho a tota la llista. que ja que ho estic
fent ara , doncs t'envio la sugerencia:

-Demanalis que acceptin altres formats(del editors lliures) apart del pdf
també d'editors coneguts, aixi es dueran d'instalar aplicacions lliures en
 les seves maquines i ... ja vorem, :). Donat que també accepten diferents
formats d'editors de programes concrets com x, y, z...