[Guia] Proposta per a futures guies

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div maig 7 08:43:16 CEST 2010

Bones,

Estava mirant la traducció de l'Ubuntu i m'he trobat amb una cadena amb
un error molt típic:

«Esteu preparats per instal·lar l'Ubuntu»

Molts cops es comet l'error de considerar el «vosaltres» en lloc del
«vós» en aquest tipus de diàlegs. D'altra banda, personalment considere
la construcció «Esteu + participi» una miqueta formal. Al GNOME ja fa
temps que ometen el «esteu». Per exemple, ara no ens trobem amb diàlegs

Considere que a la cadena de l'instal·lador d'Ubuntu, també es podria
posar:

«Preparat per instal·lar l'Ubuntu?»

No sé si és filar massa prim, però m'agrada més aquesta última forma i
potser podríem proposar-la per a futures guies d'estil.

Salut,

Pau

Més informació sobre la llista de correu Guia