[Orglliure] Iniciatives a favor del programari lliure en el mapa

lolo lolo a moviments.net
div maig 11 22:51:31 CEST 2007

un/a podria firmar per uns "Demanem" si, uns altres no?

sisi, aleshores, al wiki les adhesions totals i enllaç a resultats del
formulari? O... nose,

Les preguntes del formulari s'extrauen dels Demanem...

> En/na Francesc Dorca i Badia ha escrit:
>
> Crec que les peticions que hi ha al manifest són raonablement
> concretes.

Jo proposaria concretar-les mes encara fins el maxim, per molt geek que
quedi, per al altre, el 'Generic'.

> Algunes de les peticions que fas ja hi són recollides.
> Tot i que, hem tingut moltíssim temps per editar el manifest i
> ara ja l'hauriem d'anar tancant, si vols fes una proposta
> concreta de modificació.

Si, cal donar-lo per tancat. Aixo implica que pasa a ser inmodificable des
de ja o..., per questions obvies, el que porta els seguents temes:
Crec que el podiem anomenar tal i com diu el titol, crear un altra plana
'inmodificable', apart de la seva versió per a imprimir, etcs...
"Manifest a favor del programari lliure i formats oberts als municipis"
"Manifest a favor del programari lliure i formats oberts als municipis 2007"
I en la actual, "Manifest pel coneixement lliure/municipal" es queda per a
futures edicions d'aquest si li calen.
Pareix lio, pero no es molt.

> I apart del text del manifest hi ha les preguntes concretes als
> polítics; i aquí és on realment volem que es mullin. T'animes a
> proposar noves preguntes a la wiki?
>
> http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Campanya_municipals_2007

o a les pagines de discusio dels articles, aquest es un dels forts del
mediawiki!

Més informació sobre la llista de correu Orglliure