[Orglliure] Iniciatives a favor del programari lliure en el mapa

Pau Arumi parumi a iua.upf.edu
dim maig 8 12:09:02 CEST 2007

En/na Francesc Dorca i Badia ha escrit:
> Jo em pregunto de quina manera es podria redactar el manifest per tal
> que els que el signin es vegin obligats a fer alguna cosa tangible i que
> no es tracti d'un brindis al sol. Si no els obliguem a comprometre's a
> alguna cosa real, no val la pena fer-los signar res.

Crec que les peticions que hi ha al manifest són raonablement
concretes. Algunes de les peticions que fas ja hi són recollides.
Tot i que, hem tingut moltíssim temps per editar el manifest i
ara ja l'hauriem d'anar tancant, si vols fes una proposta
concreta de modificació.

I apart del text del manifest hi ha les preguntes concretes als
polítics; i aquí és on realment volem que es mullin. T'animes a
proposar noves preguntes a la wiki?

http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Campanya_municipals_2007

Pau