[Orglliure] Iniciatives a favor del programari lliure en el mapa

Manel Zaera manelzaera a gmail.com
dis maig 12 10:54:00 CEST 2007

Hola,

Crec que arriba tard tot això. Acaba de començar la campanya i és difícil
presentar un manifest en aquestes alçades. Per la part que em toca estaríem
encantats però, crec que com en les passades eleccions, s'ha començat tard i
la discussió s'ha allargat massa. Un op els partits estan en campanya és
difícil que se sumin a res, simplement perquè la dinàmica de cada dia no
dóna gaire temps lliure.

És un comentari personal i des del punt de vista d'algú que voldria que
l'administració pública apostés clarament pel programari lliure i els
estàndards oberts.

Salut,

Manel

El 11/05/07, lolo <lolo a moviments.net> ha escrit: