[Orglliure] Iniciatives a favor del programari lliure en el mapa

Pau Arumi parumi a iua.upf.edu
dll maig 7 18:23:42 CEST 2007

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> En/na Pau Arumi ha escrit:

> Bona idea això del formulari per a polítics :)
> Si ningú altre s'hi ofereix, cap problema en implementar-ho. Darrerament
> tinc per mà aquest tipus de formulars. Igualment estaria bé algú que
> pogués ajudar en qüestions de disseny, segur que a la llista tenim gent
> que hi podria ajudar.

Segur. De moment intentem tenir una cosa funcionant, sense les
pregunes definitives, com més aviat millor. També caldria copiar
  el manifest en una pàgina html estàtica, pots fer-la? (la pots
agafar de la versió "per imprimir" de la wiki)

> Creieu també que hauríem fer un formulari de signatures de suport del
> manifest per part d'individuals i associacions?

Ja posats, i si ho tens per la mà ;), doncs sí, aniria molt bé.
Una llista nodrida de gent/associacions al darrera del manifest
pot ser l'empenteta que el politic necessita per dedicar una
estona a pensar sobre el tema...

De fet no estic segur d'això. Potser una llista de respostes +
resposta oberta seria millor. Què en penseu?

Pau