[Orglliure] Iniciatives a favor del programari lliure en el mapa

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll maig 7 18:12:46 CEST 2007

En/na Pau Arumi ha escrit:
> En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Aquesta pregunta em ve de perles ;-) Sí que es planteja fer-lo,
> però de moment ningú ha fet un pas cap endavant. Podries
> encarregar-te tu?

Bona idea això del formulari per a polítics :)
Si ningú altre s'hi ofereix, cap problema en implementar-ho. Darrerament
tinc per mà aquest tipus de formulars. Igualment estaria bé algú que
pogués ajudar en qüestions de disseny, segur que a la llista tenim gent
que hi podria ajudar.

Creieu també que hauríem fer un formulari de signatures de suport del
manifest per part d'individuals i associacions?

> Penso que hauria de ser de respostes textuals (obertes).
>
> Per cert, el Joan Codina i jo hem estat editant el manifest aquesta
> tarda. Bàsicament adaptant-lo a l'àmbit municipal i
> donant-li coherència.  I ja el donem per acabat. Per fi! Crec que
> en podem estar contents.
>
> Les preguntes inicials que tenim:
> http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Campanya_municipals_2007
>
> El manifest:
> http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Manifest_pel_coneixement_lliure/municipal
>

> Ara enviaré un mail a admpub refrescant tot el tema del manifest
> [...]

Molt bona feina.

Salut!

- --
* Toni Hermoso Pulido
wwww - http://www.cau.cat
email - toniher a softcatala.org / jabber: toniher a cau.cat
Vull un estat propi -  http://www.estatpropi.cat
Participo a la XBS - http://www.xbs.cat

Més informació sobre la llista de correu Orglliure