[Orglliure] Iniciatives a favor del programari lliure en el mapa

Pau Arumi parumi a iua.upf.edu
dll maig 7 17:47:42 CEST 2007

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:

> Hola companys,
>
> per multitud d'altres compromisos no he pogut participar tant com hagués
> volgut en les darreres deliberacions.
> Com la data de les eleccions municipals s'acosta, apart del manifest he
> pensat en quelcom que podria ser interessant per a pressionar per a la
> implantació del programari lliure a les administracions, no només
> municipals sinó també superiors.
> Consistiria en un mapa-wiki que serviria per a fer un seguiment de les
> iniciatives  i propostes fetes a nivells de les administracions arreu
> [...]

Aquesta pregunta em ve de perles ;-) Sí que es planteja fer-lo,
però de moment ningú ha fet un pas cap endavant. Podries
encarregar-te tu?
Penso que hauria de ser de respostes textuals (obertes).

Per cert, el Joan Codina i jo hem estat editant el manifest
aquesta tarda. Bàsicament adaptant-lo a l'àmbit municipal i
donant-li coherència.  I ja el donem per acabat. Per fi! Crec que
en podem estar contents.

Les preguntes inicials que tenim:
http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Campanya_municipals_2007

El manifest:
http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Manifest_pel_coneixement_lliure/municipal

Ara enviaré un mail a admpub refrescant tot el tema del manifest
i preguntes al candidat.

Pau

Més informació sobre la llista de correu Orglliure