[Orglliure] mes sobre el manifest municipal

lolo lolo a moviments.net
dll abr 30 11:56:53 CEST 2007

> Sí el manifest encara no està adaptat a les municipals. Però sí
> que hi ha plans, per part meva, de fer-ho en breu aprofitant la
> iniciativa de "pregunta al teu polític" del Joan.
> Hi veig uns canvis senzills, bàsicament treure paràgrafs i afegir
> coses específiques de l'àmbit municipal. Tal com vaig proposar en
> el meu mail del febrer.

Mola, endavant!, no podré colaborar en la redacció però si en la redacció,
hem perdo quan pensant quines son les competències
municipals/provincials(diputacions) i d'autonomiques/espaiyn, i a voltes
penso que el municipi de barcelona en tindrà més competències que el
municipi de Altafulla i que en caldria fer inclús un de superpoblerí i un
altre per a les diputacions, per no parlar d'Andorra(hi ha algún andorrà
ací? :)
buff.. no t'agobiis, només estic enroscant

> Evidentment, qualsevol edició del manifest a la wiki és
> benvinguda. Si ho fas, envia un resum de canvis a la llista,
> sisplau.

Hi han molts canvis en el
http://wiki.lliure.eu/index.php?title=Manifest_pel_coneixement_lliure
sobretot als 'demanem'....

lolo

Més informació sobre la llista de correu Orglliure