Ups, [Orglliure] mes sobre el manifest municipal

lolo lolo a moviments.net
dll abr 30 17:23:38 CEST 2007

cal que editis de una i no esperar respostes de que si, a voltes. Les
respostes deurien ser per a queixes normalment, si no hi han, deuria ser
per que s'accepta el proposat. Per lo tant no dubtis i fes els canvis que
cregues, que sempre es pot tornar enrere.

> Mola, endavant!, no podré colaborar en la redacció però si en la redacció,

volia dir "pero si en la 'revisió'", (=fotli mà tu primer que jo aniré
després!)

Més informació sobre la llista de correu Orglliure