[Orglliure] mes sobre el manifest municipal

Pau Arumi parumi a iua.upf.edu
div abr 27 19:31:29 CEST 2007

En/na lolo ha escrit:

No firmes el missatge, i aquesta direcció no la tinc controlada.
Però per l'estil diria que ets el Marc Ronchera, oi?

> [...]
> No esta millor 'Manifest per el Coneixement lliure/municipal' (que era el
> titol del primer capitol introductori en l'original) pel fet de que
> 'Manifest per a les eleccions municipals 2007':
> -No diu de que va el contingut en el titol.
> -Ens estem tirant nosaltres mateix el temps adamunt i aço no ha funcionat
> abans i ha provocat certa frustracio. No dic que no seria el moment ideal
> abans de les eleccions, pero si no el promovem per a abans de les
> eleccions 2007, el podem promoure igualment despres per a promoure
> propostes en plens municipals igualment.

Sí el manifest encara no està adaptat a les municipals. Però sí
que hi ha plans, per part meva, de fer-ho en breu aprofitant la
iniciativa de "pregunta al teu polític" del Joan.
Hi veig uns canvis senzills, bàsicament treure paràgrafs i afegir
coses específiques de l'àmbit municipal. Tal com vaig proposar en
el meu mail del febrer.

Evidentment, qualsevol edició del manifest a la wiki és
benvinguda. Si ho fas, envia un resum de canvis a la llista,
sisplau.

> [...]
> asociats i d'on podrem traure scratch, ja m'enterare al
> http://www.libre.org/console/libremeeting/libremeeting2007
>

> 4-Com a org una simple asociacio cultural a catalunya seria suficient,
> simple, rapid, etc...
>
> 5-ah, amb el wiki nomes no podem tindre una funcionalitat
> d'enquesta-votacio per al proces burocratic de triar nom-candidats a
> president, tresorer i secretari. Si hi ha(n) algu(ns) voluntari(s) per a
> fer de admin-responsable de nou programari, suponc que es pot instalar en
> algun lloc (provisional o definitiu) de lliure.eu.

En quant a l'associació: Crec que ara que se'n torna a parlar a
admpub --i m'adono que molta gent desconeix l'existència
d'aquesta llista-- és el moment d'agafar massa crítica.
La última i primera reunió d'orglliure varem ser 6 persones.
Penso que lo prioritari és tornar a fer una trobada tal com
s'està parlant a admpub, i rellençar la idea.

Pau

Més informació sobre la llista de correu Orglliure