Re: [Linux] Ratolí del revés!

José Manuel Alvarez Marcos paletuco a gmail.com
diu jun 29 15:04:40 CEST 2008

Hola Carles, jo sóc un usuari molt inexpert però em sembla que a mi la
Debian que tenia instal.lada al meu portàtil ACER em va començar a ser
inestable quan vaig intentar suspendre o hibernar el meu portàtil des
de Debian. Crec que vaig llegir en algun fòrum que Ubuntu o Debian
tenen problemes amb l'hibernació o la suspensió dels portàtils. Jo no
he tornat a suspendre o hibernar la distribució que faig servir ara,
Ubuntu. És cert que també vaig intentar fer coses massa difícils per a
mi com instal·lar, sense fer servir Synaptics ni connexió de banda
ampla,  bastantes llibreries i un programa de connexió a internet amb
el mòbil. Igual la Debian es va desastibilitzar per això i no per
hibernar o suspendre el portàtil. Salutacions, Josep