[Linux] Ratolí del revés!

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
dim jun 17 19:52:32 CEST 2008

Bones,

Resulta que desde l'ultim upgrade al meu debian, em trobo que
aleatoriament i sense que hagi pogut trobar una rao per la qual passa,
un cop torno de estat suspes, o a vegades engegant desde zero, els
moviments del touchpad del portatil estan invertits, és a dir, quan vaig
a l'esquerra va a la dreta, i quan vaig amunt va avall, i viceversa.

Més que buscar una resposta (si algu la sap, estupendu :) ) m'agradaria
si algú em pot dir a on intentaria demanar ajuda ,doncs, ja no se com
més googlejar-ho... . Jo penso que deu ser un problema de X suposo, que
es una de les mooltes coses que es va actualitzar, que hi pot guardar
relació. Alguna idea de on buscar la solució?

Algunes dades, per si us son d'ajuda:

Portatil vaio vgn-sz4xn
Kernel 2.6.25.4
Versio X 1.4.0.90