Re: [Linux] Ratolí del revés!

Lluís enboig a gmail.com
diu jun 29 16:56:46 CEST 2008

A mi m'havia passat que amb la pantalla tàctil era com si estigués
invertit (si apretava a dalt de la pantalla, el cursor apareixia a
baix), però ho vaig solucionar amb el programa específic de la
pantalla, i dubto que et serveixi. Potser has de canviar el
controlador que fa servir l'Xorg per a gestionar el touchpad, però
tampoc ho puc assegurar.

sort