[Linux] Problema amb la repetició de tecles

jordi jordiv a catalonia.net
div gen 11 12:27:50 CET 2008

El dv 11 de 01 del 2008 a les 01:26 +0100, en/na carles.bruguera va
escriure:

> Faig servir els propietaris (nvidia) i m'ha passat sempre inclus en
> diferents versions d'aquests. Quina relació hi ha però entre els
> controladors de la tarja de video i el teclat? Tinc curiositat ara :P

Doncs realment no sé quina relació hi ha, però fa temps vaig tenir un
problema similar, d'aquests que son "raros" que implicava el teclat,
ratolí i pantalla i no saps que cony està passant, es va arreglar
baixant-me i instal·lant els controladors nvidia.

A més d'això, vaig guanyar ja que amb sense aquests controladors no
podia executar el google earth, ie6, i d'altres programes.

Salutacions

Jordi.

Més informació sobre la llista de correu Linux