[Linux] Problema amb la repetició de tecles

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
div gen 11 01:26:05 CET 2008

En/na jordi ha escrit:
> El dj 10 de 01 del 2008 a les 17:40 +0100, en/na carles.bruguera va
> escriure:

> Suposo que s'arreglarà quan utilitzis els controladors propietaris de la
> targeta de vídeo.

Faig servir els propietaris (nvidia) i m'ha passat sempre inclus en
diferents versions d'aquests. Quina relació hi ha però entre els
controladors de la tarja de video i el teclat? Tinc curiositat ara :P