Re: [Linux] Problema amb la repetició de tecles

Iván Villalba ivan a lleida.com
div gen 11 12:44:22 CET 2008

no hi crec que sigui cosa de la tarja de video, si acas seria del xorg, i
tampoc ho crec

te més pinta de ser cosa del gnome, doncs per shell et funciona bé, pero el
gnome-term no.

proba a fer anar un altre terminal (per exemple eterm, sudo apt-get install
eterm).

si es soluciona: gnome-terminal no funciona del tot correctament
si no es soluciona: tens un problema a les X, alguna cosa que esta consumint
recursos, per exemple.

si es la segona opcio, per a vere que es el que et consumeix tant, pots fer:
~$ top

i mira que hi ha adalt de tot que et consumeix tant (pots enviar-nos el que
et surti).

sort !!!