[Linux] Quotes

Xavi Blay xaviblay a hotmail.com
diu maig 6 22:36:35 CEST 2007

El tema de l'espai ocupat per cada usuari podria resoldre's -supose-
calcul·lant el tamany de cada subdirectori a /home. El que passa és que això
no tindria en compte la resta de fitxers dels usuaris que pogueren estar
escampades per la resta del disc.

Pel que fa al teu servidor, supose que voldràs dir que no té interfície
gràfica. Crec recordar que hi havia eines que feien el mateix servei que el
kdirstat, però sense front-end.  Un d'ells era diskfree, descarregable a
sourceforge.net/projects/diskfree/, però ja fa més d'un any que està parat i
sembla que els seus autors ja no l'estan mantenint. De totes formes, pots
baixar-lo i provar. El resultat que dóna és una llista de l'espai ocupat de
cada subacarpeta de la carpeta indicada. Finalment, dir-te que en algun
moment ha hagut algun mòdul per al webmin que permetia dur a terme
comprovacions de distribució de l'espai, però via web (el webmin és una mena
de "panell de control" web per a Linux), però el que jo vaig provar no
funcionava gaire bé. Per això vaig decidir tornar a kdirstat.

Uf, em sap greu haver-te soltat aquest rotllo. Espere que almenys et sigui
útil ;-)

Salut
Xavi
El Sunday 06 May 2007 21:46:19 Pau Cabot va escriure: