[Linux] Quotes

Pau Cabot pcabot a educacio.caib.es
diu maig 6 21:46:19 CEST 2007

En/na Xavi Blay ha escrit:
> Hola, Pau. Existeixen aplicacions gràfiques per a veure la distribució de
> l'espai del disc a les carpetes. Jo utilitze el KDirStat, que mostra l'espai
> que ocupa cada carpeta i cada subcarpeta, així com cada fitxer. Amés, hi ha
> el JDisk Report, encara què aquest necessita tenir el JRE de Java instal·lat.
>
> Salut
> Xavi

Gràcies, Xavi.

Acab de provar les dues eines. Les dues són molt bones. Les he
instal·lades al meu ordinador i funcionen molt bé.
El problemes són dos:
- El servidor no té escriptori.
- Cap de les dues et calcula l'espai ocupat pels arxius que són
propietat d'un determinat usuari.

Gràcies igualment, he fet dos grans descobriments.

Pau.