[Linux] Quotes

Xavi Blay xaviblay a hotmail.com
diu maig 6 12:43:37 CEST 2007

Hola, Pau. Existeixen aplicacions gràfiques per a veure la distribució de
l'espai del disc a les carpetes. Jo utilitze el KDirStat, que mostra l'espai
que ocupa cada carpeta i cada subcarpeta, així com cada fitxer. Amés, hi ha
el JDisk Report, encara què aquest necessita tenir el JRE de Java instal·lat.

Salut
Xavi

El Sunday 06 May 2007 12:02:12 Pau Cabot va escriure: