[Linux] Quotes

Pau Cabot pcabot a educacio.caib.es
diu maig 6 12:02:12 CEST 2007

Tenc les quotes d'usuari activades al servidor linux de l'escola i m'agradaria tenir més informació. Em sembla que les quotes calculen
l'espai de disc que ocupa un usuari tot cercant quins arxius tenen com a propietari aquest usuari. És així, no?

Per exemple, tenc un usuari que me diu que està ocupant uns 1200 MB de disc dur i jo he comprovat que 400 Mb d'aquests corresponen al seu
/home. Com puc saber en quines carpetes estan els altres megues perduts? I quants megues ocupen a cada carpeta?

Supòs que es deu fer amb una combinació de les ordres ls, grep i du, però, a mi, la consola me costa una mica ...

Algú em podria donar una mà?

Gràcies, Pau.